W niedzielę odbędzie się 50. finał profesjonalnej ligi futbolu amerykańskiego, czyli Super Bowl. To nie tylko święto amerykańskiego sportu, ale dzień, który za szczególny uważa od najmłodszych lat każdy obywatel USA.



Finałowemu spotkaniu ligi NFL co roku towarzyszy atmosfera wielkiego wydarzenia. W przerwie meczu występują największe gwiazdy amerykańskiej muzyki, a czas antenowy wyświetlanych podczas Super Bowl reklam jest rekordowo drogi.

Jedna z reklam, które Amerykanie zobaczą w niedzielny wieczór została już opublikowana. To kampania producentów napoju Mountain Dew. Główną atrakcją spotu jest postać nazwana "Puppymoneybaby", czyli skrzyżowanie małego psa, małpy i dziecka.

W ciągu doby, reklamę wyświetlono w internecie już 3 miliony razy. Amerykanie zakochali się w krótkim filmie, a Wam jak się podoba?


Zobaczcie też: Jack's Cinema. Restauracja i kino w centrum Warszawy


Hallo

Komentarze (1)

Podane dane osobowe będą przetwarzane przez Polska Press Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne. Pozostałe informacje na temat celu i zakresu przetwarzania danych osobowych oraz Twoich praw znajdziesz w regulaminie. Dodając komentarz akceptujesz regulamin.

Zaloguj się / Zarejestruj się!