Wczoraj zakończył się program telewizyjny The Voice of Poland. Co prawda międzychodzianin Adam Stachowiak do finału nie doszedł, ale młody artysta podpisał już umowę z wytwórnią Universal Music Polska. Po krótkim czasie na rynku ukazał się pierwszy singiel pt. "Mamo", który pod dwóch tygodniach dzisiaj ma już dwa miliony odsłon. To fenomen - piszą internauci!
Każdy uczestnik programu brał także udział w głosowaniu internautów plebiscytu Eska Music Award - prestiżowej nagrody wręczanej przez radio Eska. Adam Stachowiak w duecie z Eweliną Bogucką - mogliśmy ich zobaczyć na antenie TVP - znalazł się na trzecim miejscu konkursu. Zarówno 7. edycję telewizyjnego show, jak również plebiscyt Eska Music Award wygrał Mateusz Grędziński.
To nie koniec dobrych wieści. Piosenka Stachowiaka pt. "Mamo" za 12 dni będzie aktywna w serwisie iSing - platformie na której każdy może spróbować swoich sił nagrywając swoją wersję utworu.
- Piosenka, którą Adam Stachowiak zasłynął wzruszającym wykonaniem przed jurorami w „Voice of Poland". Utwór powstał w kilka minut, przy pianinie, na kartce wyrwanej z zeszytu. Do muzyki napisanej przez najlepszego przyjaciela, Michała Cielebąka, Adam napisał słowa. Natchnieniem stało się zdjęcie w ramce, na którym widniała jego mama, która w wyniku choroby, zmarła 2 lata wcześniej. Jak twierdzi sam Adam, utwór nie miał stać się utworem komercyjnym, gdyby nie przypadek, nigdy nawet nie opuściłby jego głowy - czytamy na stronie iSing.pl.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?