Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kwileckie Kolędziołki. Koncert galowy już niedzielę [WYNIKI]

Jakub Zachciał
Wyniki powiatowego przeglądu piosenki świątecznej Kwilcz 2015
Wyniki powiatowego przeglądu piosenki świątecznej Kwilcz 2015 CKiE Kwilcz
Kwileckie Kolędziołki 2015. Za nami pierwszy dzień Powiatowego Przeglądu Piosenki Świątecznej organizowanego przez Kwileckie Centrum Kultury i Edukacji im. Floriana Mazurkiewicza oraz Przedszkole "Pod Topolą". Jury wybrało najlepszych wykonawców. Poznajcie szczegóły.

Kwileckie Kolędziołki 2015. Za nami przesłuchania tegorocznego Przeglądu Piosenki Świątecznej "Kwileckie Kolędziołki" w Kwilczu. Jury konkursu wybrało najlepszych wykonawców, którzy już w niedzielę (19 grudnia) wystąpia w koncercie galowym przeglądu. Muzyczne podsumowanie odbędzie się o godz. 19 w Kościele Parafialnym w Kwilczu.

Wyniki Przeglądu Piosenki Świątecznej "Kwileckie Kolędziołki" 2015:

Kategoria: Przedszkola
I miejsce - Nadia Schmidt - Przedszkole pod Topolą w Kwilczu
II miejsce - Lena Kaczmarek- Przedszkole nr 3 im. Jana Brzechwy w Międzychodzie
III miejsce - Nadia Oleksy - Przedszkole Przyjaciół Książki w Sierakowie

Kategoria: Szkoły Podstawowe I-III
I miejsce - Adrianna Siemieniak – Szkoła Podstawowa w Kwilczu
II miejsce - Olga Litke - Szkoła Podstawowa nr 2 w Międzychodzie
III miejsce - Aleksandra Kolarska - Szkoła Podstawowa w Luboszu

Kategoria: Szkoły Podstawowe IV-VI
I miejsce - Anna Zielińska -Szkoła Podstawowa w Kwilczu
II miejsce - Martyna Nowak - Szkoła Podstawowa nr 2 w Międzychodzie
III miejsce - Maria Mata - Szkoła Podstawowa w Sierakowie

od 12 lat
Wideo

Bohaterka Senatorium Miłości tańczy 3

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na miedzychod.naszemiasto.pl Nasze Miasto