Fundusze Europejskie
Pozyskane środki pochodzą z zasobów UE i będą wykorzystane na poprawę jakości i efektywności świadczenia usług oraz poprawę procesów administracyjnych w starostwie. Dzięki temu projektowi, z pewnością praca urzędników z ul. Jana Pawła II znacznie przyspieszy. Dotyczy to m.in. Wydziały]u Komunikacji, z którego najliczniej korzystają mieszkańcy naszego powiatu.
- To bardzo ważny projekt dla nas, ponieważ będzie on usprawniał pracę Starostwa i jednostek nam podległych. Przede wszystkim umożliwi nam lepszy kontakt z klientami Starostwa, którzy będą załatwiali swoje sprawy. Nie wychodząc z domu, będą mogli to załatwiać za pomocą internetu. Jesteśmy bardzo dumni z tego projektu, ponieważ wkraczamy w pewną nowoczesność i kontakt z klientem Starostwa, który jest oczekiwany - przyznaje starosta Beata Tarczyńska. - To kolejny projekt, który dzięki procedurze odwoławczej, udało się nam utrzymać i jest to wielki wysiłek osób, które z wielką determinacją walczyły o pieniądze na cały ten proces cyfryzacji, który planujemy wykonać. Te 2,3 mln złotych to kwota, o której marzyliśmy od lat, bo to bariera finansowa była przeszkodą, aby ten proces cyfryzacji przeprowadzić. Cały projekt jest nastawiony na podniesienie satysfakcji klienta z obsługi i będzie też wielkim usprawnieniem dla urzędników - dodaje Maria Suplicka, etatowy członek Zarządu Powiatu Gnieźnieńskiego.
Nie wychodząc z domu, klienci starostwa będą mogli załatwić swoje sprawy - Beata Tarczyńska, starosta powiatu gnieźnieńskiego
Koordynatorem projektu jest Adrian Kierzkowski, kierownik zespołu ds. obsługi informatycznej: - Przystąpienie do projektu jest kontynuacją projektu podjętego wcześniej, którego głównym punktem było wybudowanie sieci światłowodowej pomiędzy Starostwem a jednostkami organizacyjnymi i obecnie pozwala ona na transmisję danych pomiędzy tymi jednostkami i służy dostarczaniu internetu. Posiadając taką infrastrukturę techniczną pomyśleliśmy o jej dalszym wykorzystaniu - mówi urzędnik.
W ramach projektu powstanie także 26 interaktywnych formularzy dla mieszkańców i przedsiębiorców z zakresu transportu i zadań realizowanych przez Wydział Komunikacji: - Odwiedza nas największa liczba mieszkańców ze wszystkich wydziałów Starostwa i na przestrzeni ostatnich lat udało się na przestrzeni lat stworzyć wraz z całym zespołem Wydziału Komunikacji dobrze funkcjonujący system obsługi klienta - twierdzi Małgorzata Pietrzak-Sikorska, dyrektor Wydziału Komunikacji i Transportu.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?