Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Kampania społeczna skierowana do młodych

Iwona Paroń
Kampania społeczna skierowana do młodych ma zachęcać do zdrowego stylu życia. Przede wszystkim jednak pokazuje skutki stosowania używek.

Kampania społeczna skierowana do młodych pod hasłem "Melanż. Oczekiwania vs. Rzeczywistość" ma zniechęcić młodzież do rozrywkowego trybu życia.

- Celem projektu jest uświadomienie młodzieży zagrożeń wynikających z uzależnienia od różnych substancji, pokazanie negatywnych skutków korzystania z używek oraz promocja zdrowego stylu życia. Jak wynika z przeprowadzonych w styczniu 2017 roku badań 90 proc. polskich nastolatków ma za sobą pierwsze doświadczenia z alkoholem, dwie trzecie paliło przynajmniej raz w swoim życiu papierosy, a co trzeci marihuanę i substancje podobne. Jednocześnie co drugi nastolatek żałuje swojego zachowania w trakcie imprezy - wyjaśnia Główny Inspektor Sanitarny.

Powstało 10 spotów video, które pokazują skrajny kontrast między oczekiwaniami nastolatków decydujących się na zażycie środków odurzających, rzeczywisty stan i zachowanie po ich zażyciu.

W ramach kampanii powstała strona internetowa www.melanz.tv. Jej głównym elementem jest test „Jakim typem melanżowicza jesteś?” utrzymany w konwencji popularnych quizów wiedzowo-rozrywkowych. Na stronie znajdują się też informacje na temat alkoholu i substancji psychoaktywnych, a także wykaz organizacji związanych z profilaktyką uzależnień.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na miedzychod.naszemiasto.pl Nasze Miasto